Nové turbo Mitsubishi 49173-07500 Citroen Ford Peugeot 1.6HDi 1.6TDCi Kvalitní turbodmychadlo TURBOrail
Kód: 630Detailní popis produktu
Nové turbodmychadlo italské společnosti TURBOrail, která se již po mnoho let zabývá výrobou v oblasti turbodmychadel prvotřídní kvality pro aftermarket.
Při instalaci nového turbodmychadla doporučujeme použít mazací sadu, kterou výrobce podmiňuje záruku!
Rovněž před instalací doporučujeme přečíst článek o problematice těchto turbodmychadel.
Kódy motoru: 1.6HDi 1.6 TDCi 66kW 55kW MF9HW MF9HX
Není potřeba vracet staré dmychadlo, ale pokud by jste měli zájem, můžete nám zaslat Vaše staré turbodmychadlo a my Vám vyplatíme 1000Kč zpět.
Součástí balení je těsnění a svorníky(štefty).
Kódy/čísla dílu: 0375Q5, 0375Q4, 0375J0, 0375N0, 0375K5, 0375N5, 9657603780, 9662371080, 9682881780, 9657530580, 1335262, 71793889, 9670371380, 1441254, 3M5Q6K682DD, 3M5Q6K682DA, 3M5Q6K682DB, 1684949, 3M5Q6K682DC, 3M5Q6K682D, 1479841, 3M5Q6K682DE, 1523337, 9682881380, 49173-07500, 49173-07502, 49173-07503, 49173-07504, 49173-07505, 49173-07506, 49173-07507, 49173-07508, 49173-07517, 49173-07518, 49173-07527, 49173-07528, 54359707000, 54359717000, 54359887000, 5435 970 7000, 5435 988 7000, 5435-970-7000, 5435-988-7000.
Základním předpokladem správné funkce každého turbodmychadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Není výjimkou, že se nám do dílny dostane turbo, které nemá žádnou závadu pravě třeba proto, že někdo špatně diagnostikoval závadu.
U tohoto turbodmychadla je důležité v první řadě podtlak, který je přiveden na pohon turbodmychadla (actuátor, pneumatický ventil). Hodnota podtlaku musí být alespoň -450mbar, jinak turbo nemůže nastavit lopatky do pozice pro plný výkon. Dalším úskalím je těsnost celého systému sání i výfuku. Mnohdy drobná netěsnost může způsobit velké problémy. Od špatné odezvy až po padání motoru do nouzového režimu nebo třeba různé zvuky vedoucí k domněnce, že turbodmychadlo je vadné.
Náš názor na toto turbodmychadlo:Toto dmychadlo je zpracováno velice precizně, ale bohužel úsporně z hlediska materiálu, tzn. v laboratorních podmínkách je výborné, ale po osazení na motor PSA 1.6 není moc spolehlivé, protože tento motor má sám o sobě mnoho problémů a z hlediska dmychadla je hlavní problém v mazání, kde filtrace oleje pro dmychadlo je řešena pouze sítkem, které se zanáší a ucpává. Naše doporučení je častá výměna oleje a při výměně turbodmychadla použít sadu, kterou výrobce dmychadla podmiňuje záruku.
Válí se vám doma staré turbo a nevíte co s ním? Zkuste nám ho nabídnout k výkupu. Ideálně opsat nebo vyfotit štítek a získané informace nám zaslat na email.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Kompletní nové turbodmychadlo |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.